söndag 31 juli 2011

lite dagdrömmar


sitter hemma och trökar efter jobbet. rätt kul där idag. fick världens spontanaste tanke att "herregud jag kan inte vara kvar i sverige när sommaren slutar". jag pallar inte med en äcklig vinter till. hatar den. har tidigare haft planer på att sticka till usa som au pair eller nåt. fick lite drömmar om att snacka med en släkting eller en gammal barndomskompis där nere som kanske kunde hjälpa mej. så länge det är varmt klimat och gött där nere året runt är det bra! i slutet av oktober lät som en lockande månad och hemma igen när sommaren är tillbaka. eller nåt. sen slog mej en annan tanke som stoppar varenda tanke från att överhuvudtaget flytta från västra götaland.
t a n d l ä k a r e n.
åt helvete med dom och de närmsta 2 åren. jaha? vad fan ska jag göra nu då? hittar ingen skola jag vill gå här, jobbet ser jag helst på att byta bort så fort jag får chansen. lite bättre lön och lite mer "oärrade" armar vore toppen. blablabla. var är miraklen när man behöver dom haha? piss och pannkaka. en sak i taget är väl huvuduppgiften just nu. cypen kommer ju snart<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar