lördag 23 juli 2011

degar dag där vi höjer basen



skulle egentligen ha träffat picknick gänget och käka glass idag men vaknade vid 12 och kände att jag orkar verkligen inte ta mej ut ur huset idag så jag stanna hemma. ångrade mej dock lite senare haha. men i och med att jag seega och var ensam så kleta jag på en jävla massa mjukgörande kräm på min överdrivet torra ögonlock och klädde mej kanske inte precis i kläder som jag skulle gå ut med. (mina guldiga brallor + pirat grejer på hövvet haha.

kände mej som en redig indianpiratmasakrat.
nääe nu vet jag inte ens vad jag babblar om. ska ner och laga tråkig mat nu. har försökt undvika det hela dan för det är så enormt tråkigt att laga den men nu pallar inte min mage med det så får la göra vad som måstes haha
hare gött

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar