söndag 10 juli 2011

back to halmstad again

här är den efterlängtade bilden (Y)

jaha ja igår blev det inget inlägg. vet inte varför.. vad fan gjorde jag ens :O just det jag jobba till 3 på natten och idag började jag kvart i 12. gött som kött eller inte. nicklas var ialla fall min hjälte och hämtade mej denna sena natt.

just nu sitter jag i min säng i halmstad igen. mamma och lillebror är med denna gång. janni körde hela vägen hit. UTAN BACKSPEGEL vill jag tillägga. gick rätt bra. förutom ÖSregnet och betångväggen och mörkret och när jag inte riktigt såg vägen men vi kom fram ialla fall :D upp kl 6 i morgon. (börjar bli less på det här) har inte haft en ensam stund för mej själv sittandes i mitt rum helt syslolös på hur länge som helst. behöver det nu känner jag.

aja, gonatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar