onsdag 6 juli 2011

alla dagar kan ju inte vara samma


Vilken jävla dag asså! helt jävla rubbad haha
vakna av att jag inte alls var lika glad och senare blev jag gör lycklig och började snacka med en kille från Afghanistan och han var lika lycklig och sen var tåget sent och jag missa det med 1 sec. inte glad. köpte äcklig macka och kom tillsist hem. (knepiga killen på tåget får vi inte glömma. kolla tåg till halmstad tog bilen in till stan med pappa. på motorvägen precis när jag ska köra om en lastbil börjar det seriöst komma ett vattenfall från himmelen och det måste vart pga det som lastbilen inte såg sin vägbana och började köra in på min! "VI KOMMER DÖÖÖÖÖ!!!" skrek jag rakt ut i bilen när jag ser att min väghalva bara krymper. pappa slänger handen på tutan och vi överlevde haha. sitter nu på tåget fortfarande halvskakis och nu har tåget stannat för att vänta på en ambulans som ska hämta en kille. knäppt. tack och hej leverpaste

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar