onsdag 25 juli 2012

back in buissnies


Jaani mina damer och herrar.. tänkte bara passa på att säga att jag lever och har haft en sjuukt naajs resa till bulgarien!! en helt vrickad stad.. lite som lady gaga.. slutar aldrig att förvåna dej! bilder kommer kanske. får se om jag orkar haha. Saknar redan att snacka engelska faktiskt, kommer sakna frukost buffen som vi nästan alltid missade, kommer sakna poolen och havet och den varma stranden och solen som steker sönder huden, kommer sakna strand baren och tequila sunrise, folket och hela den sociala delen.. janni håll käft nu annars kommer du aldrig sluta.. okej.

har spenderat denna dagen halvdöd i hängmattan. till sist fick jag nog (halvabstinens av att jag inte pratat med någon på typ 5 timmar.) Så tog tag i saken och träffade 2 kompisar i lilla floda. gick på promenad, satt och tjöta på deras baksida. drack bärs och kollade film. jävligt trevlig kväll faktiskt. trodde inte jag skulle få några fler sådana i sverige efter en sån grym resa nu senast haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar