måndag 16 juli 2012

Im Back!

Kom hem i natt och i morse drog jag till jobbet mindre gött. lite lätt jet-laggad haha.

England var naaaaajs som fan! Hade as ball med de andra brudarna. Konserten var grym och vi stod på typ 3 raden. Jag fick ett fint plektrum från blink182!!! hehe. DEN ÄR FIN!
Blackout som var första förbandet var as grymma live. aldrig hört dom innan och ingen i publiken ville se dom men de lyckades få igång ett jävla drag må jag säga. All-the american rejects var också grymt bra. Sångaren var inte det minsta lik vad jag förväntat mej dock.

Någonting som inte går att ta miste om i Liverpool är alla svensexor. Dom är överallt!! Varenda uteställe är fullt. Det är som en stor maskerad allting. Festival fan haha.
Jag orkar däremot inte lägga upp några bilder än. men jag är vänlig och slänger upp katies bild från konserten. på mark


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar