söndag 29 juli 2012

tillfället då där där ångest paniken uppenbarar sej.. hehe

efter att för några dagar sedan ha tagit mitt första dopp i sverige så kan jag garanterat säga att jag är stolt! Däremot kan jag också erkänna för mej själv att jag är rädd för vatten.. Det var ju ett jävla bra tag sedan jag badade i svenska sjöar innan så jag har väl lyckats förtränga att rädslan var så stor.

Jag vill kunna vara som alla gamlingar och kunna går ner till en sjö/hav och bara slänga sej i vattnet och ta en simtur men jag kan inte.. det går inte!! jag vet inte vad det är jag är rädd för men jag antar att det är för att människan/jag inte har den blekaste aning om vad som finns på den djupaste botten. det kan finnas vad fan som helst där nere.. fatta hur många som drunknar varje år..
det finns inte mycket jag är rädd för men är det någonting jag får panik av så är det att bada på ställen jag inte når botten på och framförallt inte när det är helt kolsvart! skämtar inte.. PANIK


fiskperspektiv.. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar