söndag 1 juli 2012

Hemma från Peace & Love!

Hemma efter en grym vecka! Blev dock inte lika hyper som förra året men jag hade jävligt ball ändå! :D
Har under veckan fått en blåmärke som är lika stort som min hand över hela röven och upp på ryggen från när jag trilla i trappan haha. Inte jätte skönt att stå och hoppa på alla band som spelat men det är bara te att köra på ändå! ;) bilder kommer kanske längre fram, bjuder på en som tydligen fanns på fb redan haha. Snygg! Ja!



Ps. Blev stoppad av polisen på vägen hem. fick blåsa. sket nästan ner mej. men blodet var rent. najs!
Ps. Fick ett samtal från läkaren under veckan. tydligen har jag visst astma iallafall. Ofett!
Ps. Rihanna på riktigt SÖG. 40 min sen. hög som en sten. sjöng inte sina egna låtar. allmänt dräglig.
Ps. Går och läggar mej nu. Jobb i morgon. uuuhh..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar