tisdag 10 juli 2012

lonley or just.. lonley?

Ibland undrar jag hur ensam man är i världen egentligen.. inte ensam men du vet.. egendomlig.. typ!? Som nust precis alldeles nyss.. som jag visserligen gör flera ggr om dagen..
Vi har 2 trappor i huset och jag minns inte ens senaste gången jag gick upp för trappan.. trappan är som ett panik hinder för mej. Jag hoppar upp för de första trappstegen sen nästan flyger jag upp i panik och tror alltid att någon ska dyka upp nedanför och ta tag i mina ben.. och sen när jag väl lyckats nå mitt rum så kommer jag alltid på mej själv med att hjärtat nästan hoppar utanför kroppen på mej så mycket det dunkar haha. Så då tänker jag alltid.. är det bara jag som panik trappar eller finns det någon liten enstöring där ute som delar denna dumma grej?

En annan sak jag funderar på är hur många % av världens befolkning som sover på magen.. det har jag funderat på varje natt i flera månader sen jag började göra det!..?

Gonatt från en redig knäppgök! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar