lördag 7 juli 2012

Tjaa!

Mår prima ballerina så att säga! lite irriterad på mej själv för att jag råkade gå en timma förtidigt till tåget bara haha! pucko.. aja. Ska straaax iväg till kungsbacka iallafall på tjejkväll. kommer bli gött som fan.
Fredagen spenderades på jobbet och i Alingsås. Denna fina fredag kommer dessutom att bli helgonförklarad för min lilla del. öh why?? Jo... Janni fick beröm av chefen! hehehe :D (är val ingenting att skryta om att man är grym i köket på donken) MEn jag kommer leva på dessa ord i många dagar! hehe :D att få beröm av chefen är nog det bästa som kan hända i ens liv.. han tycker mest om att springa runt och tala om för alla hur dåliga dom är nämligen.
Vår nya konsult var där denna dagen också. Tydligen hade hon sagt "hon är king på boppen" om mej. så mitt nya smeknamn blev bopp-queen. JA jag är ball som fan jag vet! nu ska jag gå till tåget. IGEN


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar