söndag 29 juli 2012

dagens mest ointressanta meddelande

ööööööööööh va vadåå.. aaah tja!
hehe. Jag är faktiskt ganska lycklig för att min familj har kommit hem.. även om jag hellre (mycket hellre) är ensam.. men jag menar.. nu finns det iallafall någonting i kylen. Dagarna efter jag kom hem efter bulgarien har jag änna gjort valet mellan mögliga mackor eller.. ja ingenting. haha. jo ja tack jag vet att jag är latast i världen men hade jag haft ett fungerande kök hade jag definitivt gått ner och handlat. Dagens måltid bestor av en nöt och russin mix från olw. Fina grejer det.

Just nu har jag för övrigt kommit in i en period där jag kvävs av för mycket föremål runt omkring mej. morsan har bombaderat mitt rum med saker som inte får plats i köket när vi bygger om.. så nu försöker jag smuggla ut allt och placera det på de mest diskreta platser jag kan hitta. suger. jag är trött på dom. Gonatt! :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar