torsdag 2 augusti 2012

Adrian Hammonds

Adrian Hammond är ett av de få klädmärken jag känner till och som jag faktiskt tycker har jävligt snygga kläder. Det händer ofta att jag går in på Stayhards hemsida och gluttar lite på alla snygga jeans och linnen och önskar att jag var kille för någon sekund. Ja, jo, sån är jag.. åter till sak.. detta lilla dagdrömmandet har pågått fram tills idag då jag skulle in och checka av den nya "kollektionen" (åhfan va jag känner mej cool när jag använder det ordet). Dagdrömmandet med fin smörig musik i bakgrunden bryts av precis som på film och ögonen blir stora som fan farbror ugglas svarta solbrillor!




Det här är vad som blottar sej på min fina dator skärm.. Min mamma har en sån t-shirt. Och den är från Lindex snälla Adrian. Det är helt okej med att vara bög och allting sånt men vill killar verkligen bli såhär feminina när det gäller mode? (tro mej jag kan inte piss om mode men jag kan fortfarande urskillja snyggt och fult. ordet mode kändes bara så proffsigt i sammanhanget) he-he

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar