torsdag 9 augusti 2012

Jag vill ha skon!

Stack till stan med nickepicke och skulle vaccinera oss. Gjorde aas ont denna gången. Men det gick fort iallafall. Sista sprutan klar. GÖTT. bytte dessutom ut mina jeans för 3 gången. och sen.. sen hittade jag världens snyggaste skor!! jag lovar att de är snyggare i verkligheten! men tro i helvete att de bara finns i för små storlekar. hon som hjälpte mej visade inte ens någon sympati sorg för mej! jag menar.. borde det inte finnas någon lag på det? sjukt ledsen.. hittar dom inte på internet heller.. det som var rea och allt. suger!!


Kvällen har jag sedan faktiskt spenderat i floda med julia, simon och jesper som kom en stund senare.. julia kom och hämtade mej med den äldsta moppen jag någonsin sett. såg nästan ut som en in paketerad barn cykel.. av någon anledning fick vi sedan iden att köra traktor... ööhm.. ja det slutade med att vi fick bogsera upp den för hela backen hem. Ren blev den iallafall efter att jag och julia hittat lite rengöringsmedel. GÖTT.
Trodde aldrig att jag skulle säga det men senaste tiden har jag börjat tycka om som fan att inte behöva åka 1 timma för att träffa någon utan istället bara kunna känna mej bekväm med att gå dit jag ska. Skön kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar