söndag 26 augusti 2012

Bröllop

Var ju bröllop i helgen!
Jag och morsan tog en sista tur med mc:n till jönköping i fredags innan den blev överlämnad till morfar så han också ska kunna rulla lite på den. lördagen var den stora dagen för min moster och micke. En jävligt lyckad dag om ni frågar mej. och ÄNTLIGEN som alla andra säger om det.

micke - "till mitt försvar så kan jag säga att om man väntar länge innan man gifter sej så slipper man ju göra det fler ggr"

Jag blev väl lite halvt anlitad till fotograf teamet haha så jag sprang runt och tog kort på allt och ingenting. sen blev jag också anlitad till att köra hem släktingar till höger och vänster så blev en helnykter kväll för min del :)

sen... ööh aa.. är det bröllop så är det  och har man en moster som är kung på att baka så kan man ju inte annat än att få en gravidmage..

Folk hade tydligen sagt till mamma.. "jag trodde inte hon kunde bli så vacker och klä upp sej så"..
ööh? jag vet inte.. ska man ta det positivt eller va?



tavlan de fick.. kvalitén är la ingen höjdare här kanske.. bilderna är från min kusin annars.. gillar att jag lyckades få till samma kläder som de hade på bröllopet.. bara färgerna som skiljer (a)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar