torsdag 2 augusti 2012

alla är vi människor.. eller?

Igår var en sådan dag där jag fick nya ideer men där alla slutade med att jag "flydde" därifrån. (hehe)
Det började med att jag stack till jobbet. Skulle ha jobbat till 7 men av någon anledning kände jag inte för att vara där så jag fick gå tidigare. kl 3. "yeey då kan jag sticka till allum" tänkte jag nöjd som en chokladpralin.. Väl där vet jag inte riktigt vad som hände men jag drog väl mitt kort lite för många gånger kanske. på bara skit jag inte behöver. suck. tänkte köpa ett par brallor men på väg från provrummet till kassan lyckades de bli utbytta. Har inte orkat testa dom än men de sitter väl säkert bra. eeh. efter 2 timmar kände jag att det är nog bäst att utrymma stället. både för allmänhetens skull som inte ska behöva utstå min donken stinkar lukt och för min plånboks skull.
Kom hem och fick den briljanta iden att åka och träna. Det gick bra till en början men efter att ha ställt mej på löparbandet i en kvart kände jag att varenda jävla kotte som gick förbi mej glodde som troll!! gick in i omklädningsrummet och förstår genast varför när jag ser mej själv i spegeln. Jag var ta mej fan pisse blöt. haha. min vita tröja var grå. jag hade svettfläckar på magen? hur ofta händer det haha. Så ja.. jag tog mina grejer och tack för jag tänkte då inte gå ut och visa upp mina härliga svett lökar för hela vida världen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar