måndag 20 augusti 2012

Några balla dagar.. lite snabbt sådär

Lördag - Drog som sagt till öarna och firade kusin som fyllde 18. Blev jävligt gött käk och dödligt god efterrätt ! När kvällen kom blev det lite spontant att jag hängde med kusin till stan för att visa lite hur utelivet går till. Började på kungsport för att se jävlar anamma, sedan till Trädgårn där jag aldrig vart med om maken om dåliga raggningsrepliker.. vidare till Styrbord babord och kvällen slutade på Berså. Fråga mej inte varför det blev en sån pendling men så blev det och det blev en jävligt rolig kväll faktiskt. Blev hämtad med båt på lilla varholmen och däckade hos farmor&farfar efter att ha lämnat av Sandra.


Söndag - vaknade upp och tog en jävligt fin promenad runt Kalvsund med farmor.. (går la på en sådär halvtimma så har man gått runt ön) drog vidare in till stan och hamnade på universeum! Sjukt spännande!




 Måndag - jobb från 09.30 - 19.00.. skulle in till stan efter och hämta ut min klocka som vart på lagning.. missade bussen så tog tåget i stället. körde rally in till nordstan för att hinna innan de stängde. vet inte hur många jag råkade preja ner på vägen men jag skulle då ha min gröna klocka idag! Väl där då jag återfunnit min kära och betalningen var i full gång var nog jesu kristu en aning på min sida för betal maskinen la av och jag fick hela klock grejen gratis efter att bruden i kassan använt lite för mycket våld och svordomar på kort automaten.. bockar och bugar för det!


(Snott typ alla bilder hehe.. puss)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar