tisdag 28 augusti 2012

ja det är ju trotts allt pissväder?

Stack till stan och träffade katie i går. känns sjukt länge sen jag träffade henne sist haha. mazi och jenny kom lite senare då det blev fika och bärs på uteservering. sjukt gött.

Idag har jag väl inte gjort ett piss egentligen.. en sväng till lerum sen har jag i detaljerad form..
fusk städat mitt rum
filmat lite för en video jag måste göra till "framtida" aupair familj.
ätit kakor
käkat musli
hängt ut genom mitt fönster för att stirra argt på regnet
skällt ut folk på fb för att de pratar om hösten
satt upp de sista ställerna där jag köpt mina 3 senaste solbrillor

ööh aa.. det var la typ det. sjuuuukt ointressant och meningslöst. borde ha tränat men vem fan vill gå ut i detta pissväder..?

ska snart till alingsås iallafall.. få någon nytta på denna dag


lite musik sådär när jag väl kommit igång.. och för er.. blir det lite av varje ;)










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar