onsdag 15 augusti 2012

den svenska björnstammen

Sjukt härlig dag igår!
Hade egentligen planer på att åka ut till öarna och träffa släkt men det slutade med att jag satt med gött häng i soliga Göteborg!!
JA.. jag var ledig en solig dag! det är nog min första lediga dag som innehåller sol!! :D
lite festivalkänsla över det hela. Kvällen spenderades på Götaplatsen där den svenska björn stammen spelade. Grymt mycket bättre ljud denna gången än om man jämför med P&L.
av någon anledning fick jag och yanina för oss att gå på dass mitt under spelningen. och självklart precis när jag satt mej så kommer den bra låten som går på radio 24/7.. "heeelvete" upp med brallorna och flyger ut haha!

ball kväll oja! idag mår man ju inte sådär hejdlöst gött.. borås nästa. kommer garanterat somna i bilen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar