måndag 13 augusti 2012

Trevlig helg. ja bockar ooch bugar

Kom hem efter jobbet och la mej i sängen för att vila varenda kroppsdel i min kropp typ (utmattad efter jobb hela helgen? ja).. då kom jag änna på att det här är första gången jag ligger i min säng sen i
torsdags. Den är skön.. oja! känner mej som en utslagen fisk..

vad fan hände i helgen då?
stack till way out west med katie i fredags efter jobbet.. satt utanför och chillade och träffade folk. sen stack vi ut och festa vidare

lördagen jobbade jag innan jag stack till gråbo och träffade några kompisar. sköt lite luftgevär och fick för oss att baka. sov där och stack sen till jobbet på morgonen.

efter jobbet stack jag hem en snabbis innan jag åkte till ingared. haha jag känner mej as cool som vart där!! trodde aldrig jag skulle sätta min fot på ett sälle som kallas för "ingared" haha.

jo och sen blev det ju jobb idag igen och nu är jag fri! jävligt trött.. min fri ;D
ska sova så länge den skäggige mannen i de blå bara tillåter!! 



Ps. fick en ny namnbricka idag.. känner mej as ball


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar