måndag 6 augusti 2012

Nu då? blackout i jannis skalle..

Idag blev jag inskickad på kontoret.. trodde jag skulle få skäll eller nåt först men det visade sej att jag skulle få "min första bok" eeh? yeeey!

Första boken till att bli arbetsledare. Kändes ganska ball.. men paniken bröt ut lite då jag fortfarande inte har någon klarhet i hur min höst kommer att se ut.. det slutade med att jag kom ut från kontoret med en fet bok och en ännu fetare pärm på ca 10 cm bredd.. Oboy!!! som plåster på såren ockuperade jag ett skåp i omklädningsrummet. (äntligen slipper jag bära på alla jobbkläder fram och tillbaka)

Grejen nu då..
HUR I HELA FRIDENS NAMN SKA JAG GÖRA??
ska jag ta och gå den där utbildningen och bli arbetsledare och få en fet inledning på mitt cv eller ska jag åka och jobba i usa nu med en gång? fast jag kan inte åka nu med en gång ändå. för jag måste vänta på att bli klar med mina tänder. och när det blir vet jag inte.. jag har just nu en familj i new york som väntar på mej och jag väntar på svar från min tandläkare och dom väntar på svar från min remiss.. piss.

hela dagen har jag gått och känt mej ganska schizofren.. ena gången känner jag att jo men fan jag stannar här. det blir ball med en utbildning i stockholm med amanda. det här är mitt ställe nu. medan jag sedan får en helt annan känsla om att nej för fan jag sticker här ifrån. jag klarar inte av en sekund till.  jag pissar på sverige. jag har väntat för länge redan nu. jag åker i oktober. alla dessa tankar med en halvtimmas mellanrum. sen kollar jag åter igen på klockan och hoppas på att den ska lösa alla problem. och nej det är väl egentligen inte så svårt kanske. bara dumma i-lands problem som krockar med den sjukt jobbiga beslutsångesten. suger.

just nu ser min milslånga + & - lista ut som att jag kommer stanna till kanske februari eller mars.. men jag vill ju åka nuuuu!!.. och den tanken väger ganska stort..
skänker en tanke till mannen från ovan och gå ner och rota fram lite glass från frysen.. det är precis vad jag ska göra nu. ska bara hitta frysen först. helt ärligt vet jag inte vart den befinner sej just nu.

Over&out


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar