torsdag 9 augusti 2012

en tripp till kaklandet

För första gången på väldigt länge kan jag sova ut så länge jag själv känner för det och bara ligga och dra mej i sängen. BOOOM *dörren smälla upp*.. JanniJAnniJaaaanni vakna vakna Ska du med ut och åka????? vi åker kom igen nununu!!!

Mamma är hyper till tusen, i mina nyvaknade ögon och oförstående blick trodde jag nästan hon tagit något haha.
men så här var det.. mamma har velat glida runt på sin MC hela sommaren men i det här pisse landet går ju inte det då det bara pisse regnar hela tiden.. så idag då så upptäckte hon den fina blå himmelen och skulle självklart väcka mej lika snabbt.

Så ja, vi hamnade vid bohusläns fästning tror jag. (fin by) sen upptäckte vi kak fabriken där vi inte riktigt kunde hejda oss. och ja.. det hela slutade med att vi satt på trappan här hemma och käa kakor tills vi höll på att spy :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar