lördag 2 mars 2013

De rö! ;D

Hej hopp Gummi snopp!
Typ så.. nästan. haha.
SJukt nöjd efter kvällens stängning. okej det var inte alls mycket gäster men soooo? vi var klara innan 3 iallafall. WOOOHO!

nu bara sitter jag här och hostar i min ensamhet haha så jag kom och tänka på sånt där "1000 sanningar om mej" som folk gjorde ibland. så varför inte. måste ju fördriva tiden med något när jag ändå inte kan sova sådär kl 5 på morra. haha.

okej.. här kommer några sanningar om jannebanan!

1. jag har väldigt tråkigt nu

2. när jag var liten tyckte jag det var läskigt att gå i någon annans fotspår. bokstavligt talat. jag trodde att om jag gick i någon annans fotavtryck så skulle jag bli som den personen. och jag tänkte att "fy för att vara som någon annan, gud må du aldrig skåda detta hända", något i den stilen. Meen!.. det är nästan fortfarande att jag har lite forbi för att gå  i någons fotavtryck på marken

3. Anledningen till att jag slutade sminka mej var för att jag fick sämst hy med 1000 finnar. jag tänkte att de är andras problem om de tycker det är fult. jag behövde bara undvika spegeln så var mitt problem löst. hehe

4. även om jag är lite halvsunkig och inte bryr mej sådär överdrivet om utseendet så tycker jag det kan vara kul att känna sej "fin" ibland.  typ öööhm helger!?

5. folk frågar mej ibland om det är jobbigt att ha tinnitus.. eller iallafall om de som vet om det hehe.. vilket inte är så många. och grejen är att ja det är jobbigt, men jag har haft det så länge jag kan minnas så jag kan ju egentligen inte jämföra med något annat. däremot kan det vara väldigt distraherande  och jag har numera tex slutat lyssna på musik i hörlurar. jag tyckte det var fräckt innan men nu är det inte värt det då det gör rääääätt ont efter typ en kvart haha.

6. Jag har ända sen jag var på en strand i kroatien för ca 6 år sen alltid velat ha ett basketlinne då jag såg en morsa på stranden ha det. och det tog mej också 6 år innan jag hittade det perfekta! hehe. mitt röda chicago linne! men det ska komma fler, jag ska äga varenda en i världen,

7. Nu kom brevbäraren. skulle vilja säga hej någon gång. bjuda på lite oboy kanske.

8. hade pirat varit ett yrke hade jag garanterat valt det. sjukt ball ju.

9. Jag helt ärligt hatar ciggaretter. det är så pass att jag inte kan beskriva med ord. H a t a r .
jag tycker det är äckligt, vidrigt, löjligt och en genväg för ganska mycket i livet. en dålig genväg. en svaghet. "oj fan nu hände något jag inte tyckte om.. fan måste ta en cigg" "ååh fan va jag vill prata med henne där borta.. jag frågar om hon vill med ut på en cigg, det blir en bra böjan på ett samtal".
och där sa jag det. folk vet väl om att jag inte vill röka själv men jag delar inte precis med mej av mina åsikter. om folk vill röka och bränna upp sina lungor och tycker det är gött och ball får de göra det. det är inte min ensak. men jag står fast vid vad jag tycker. och ingen borde få säga att "men du vet ju inte hur det är om du inte testat" det är bara en dålig anledning till försvar. tönt. lite så.

10. jag tycker det är snyggt med muskler på tjejer. fast överdriv inte din bild i huvudet där nu. ingen bodybuildare alltså men så man ändå ser lite konturer på att där faktiskt finns en del muskler. och hade jag inte varigt så jävla lat är det så jag hade sett ut hehe.

11. jag är på riktigt kär i färgen grön. och ja jag vet att de flesta vet om det redan. men på riktigt. jag blir fan lycklig när jag ser något med den perfekta gröna färgen. grönt är skönt

12. jag har aldrig använt näs spray.

13. jag tycker Buddha är sjukt ball. hade lätt velat födas om till honom. kan ju garanterat inte finnas någon mer helig person än honom. bockar och bugar för att du illustreras så gudomligt fenomenalt

14. jag känner mej sjukt ball när jag använder svåra ord. mitt ordförråd är inte så stort förstår ni så de få svåra jag kan vill jag gärna säga så jag låter smart.

15. jag har en light variant av dyslexi. se.. ett till svårt ord.

16. jag tycker om att trotsa oskrivna pidant regler. "fin i kanten" regler. mamma hatar mej nog för det. mej jag tycker de är löjliga. blir nästan arg.

17. jag kommer på alla kreativa ideer precis innan jag somnar

18. jag tycker kim possible är sjukt cool
 
19, jag tycker hela världen borde läsa boken "budskap" och sluta vara så trångsynta. och alla borde enligt lag tro på vad som står i boken. för det är sant. och det är så det är. allt annat är fel. slutdiskuterat.

20. jag trodde att jag hade sett britneys spears när jag var liten. trasan och banane var förband. jag var bombsäker på att detta hade hänt tills för kanske 1 år sedan. då mamma började skratta åt mej. så tydligen var det bara en dröm. då blev jag ledsen.

21. jag har sjukt svårt för att prata ibland. har jag inte pratat på länge hänger inte riktigt munnen och uttalen med. detta för att min käke är paj. "förmycket besök hos tandis". så jag måste nästan värma upp den haha. ju mer jag pratar destu lättare går det. ibland om jag vart ensam en hel dag utan att prata så kan jag nästan inte käka en banan. inte så men jag får inte in den i käften haha.

22. jag gjorde mina egna tågkort i ett halvår när jag gick i gymnasiet. jag hade tappat bort mitt vanliga och tyckte det var onödigt att betala för ett nytt då jag kommit på ett bra sett till att göra egna. det funka så varför inte? sen blev det ny termin och jag fick ett nytt kort haha

23. även om jag vet att jag hade tröttnat på det efter några år så hade jag fan velat jobba som någon typ av vaktmästare eller fastighets skötare eller vad det nu kallas. tycker det är ball med händiga grejer.

24. jag älskar känslan av att känna mej behövd och vara den ända som kan vissa saker. typ som på jobbet. spelar ingen roll hur stressad jag är och någon ropar på mej att de behöver hjälp. då känner jag mej som superman!

25. sanningen är att jag bara tänkt skriva ca 5 punkter till det här men när jag väl börjat med något så kan jag hålla på i en evighet. så nu ska jag sluta, annars blir det nog 1000.

Over&out



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar