söndag 3 mars 2013

Sista natten för den här stängningshelgen

sista stängningen för den här helgen. wooho!
och idag var vi bara 3 pers efter kl 11 och ändå var vi klara innan 3. SJUKT BRA! iof var det nästan inget folk som kom de 2 sista timmarna men ändå haha.udag jag bar bränt mej igen. ser ut som ett emo cut fast på ovansidan handleden. sjukt fult. sen råkade jag skära mej på grillen eller vad det nu var. en skinn bit från fingret drogs bort tydligen. ett litet såntdär löjligt sår som inte syns och inte ens gör ont men som ändå blöder som fan negara fallet. blodade ju fan ner allt i min väg. fick byta ladey och luffsen plåster 3 ggr innan det slutade haha.

en annan sak jag kom och tänka på innan. såhär: jag är den ända som alltid har bil med mej och det brukar vara jag och paulina som stänger och sen med en eller två till som kan vara vem som helst nästan. så då kör jag hem dom. och det som är sjukt naajs då är att jag aldrig kunnat ett piss om partille mer än vart mitt jobb och allum finns får då lära mej sjukt mycket nya ställen haha. idag fick jag köra till kåhög. så nu vet jag vart det ligger :D känner mej alltid helt lost när folk på jobbet ska förklara vart en massa saker ligger annars. stolt janne!

i morgon är jag ledig. extremt gött. borde ringa skäggige gubben bland molnen och fråga vad han gjort med min axel men får nog bli läkaren i stället. börja tröttna på myrorna som springer runt där inne. det är obehagligt hehe. fast å andra sidan lär jag sova till typ 4 så det blir nog ändå inte så.
fan ska jag göra nu då? kolla serier kanske. helt sjukt hur kul det är att skriva här ibland. typ som nu när alla andra ändå sover och jag blir lite all alone. är som att prata med sej själv. fast bättre. upprepar. sjukt kul. okej. ja. gå och lägg dej janni! okej. bra,

en bild till alla måndags hatare där ute!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar