tisdag 26 mars 2013

Janni - Från nu till i maj!

Kan fan inte koncentrera mej haha så får försöka hålla mej vaken med att skriva lite här istället ;D
Och vad är inte mer aktuellt att skriva om än min närliggande framtid just nu som för övrigt utplacerat sej väldigt fint.

 Jo serni. Det blir dessvärre ingen påsk för min del då jag jobbar natt hela helgen. men jag ska nog kunna trycka in mej lite godis ändå. Söndag Sticker jag till Stockholm med Robin. Det kommer bli sjukt jävla gött. stannar tills den 2 april och då har jag också möte på huvudkontoret samt på Amerikanska ambassaden. Sjukt otaggad för ambassaden med alla papper och skit jag behöver ha med mej men det kommer nog gå fint! :D

Sen vet ni kommer vi hem och jag jobbar fram till den 25 april som förhoppningsvis blir min sista dag på donken för all oändlighet och lite till. Fast kommer nog ärligt sakna det lite grann.. haha. känner mej knäpp som säger så. aja. Sen 2 dagar senare drar jag och lillebror till Turkiet och har det gött så in i helvete en hel vecka för oss själva. sen kommer vi hem den 4 maj och jag kan stolt kalla mej för arbetslös. helgen efter det bär det upp till stockholm igen med 3 av landets skönaste personer hehe. Katie, Robin och Gustav. Kommer bli fett som fan! liten längre variant på de senaste 24 timmarna vi spenderade tillsammans där uppe tillsammans i november senast. ;D

Efter det är det inte långt kvar tills jag står på flygplatsen och ska säga Big Bye Sverige och bege mej ut på äventyr med piff och puff. Nääe men om jag kanske råkat missa att säga det så kommer jag flytta till Boston och jobba som au pair i ett år. Nu mera känns det typ jobbigt att prata om det för jag vill bara vara där nu nu NU!! väntat för länge känns det som haha. Kommer ta hand om 3 pojkar på 5, 7 och 10 år. och alla påminner lite av min lillebror. så jag är för tillfället sjukt nöjd och taggad till 1000!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar