måndag 11 mars 2013

Nattliv på kyrkogården

Här igen kl 6 på morra haha. kanske ska döpa om det här till en nattblogg i stället då det bara är då jag lyckas skriva haha.

Nu är det iallafall stängnings vecka på jobbet igen. vet inte varför man säger så då det bara är 3 dagar men ändå.

Och nu när jag stänger med Patrik och Johanna och sen Paulina till kl 01 så betyder det bara en sak.. det händer något ball efter stängningarna haha. så när vi äntligen är klara och jag har tankat bilen så sticker vi och hämtar Paulina för att sen åka till en kyrkogård. Hehe. Så jävla as coola är vi. Jag vet. Men (med stora bokstäver) det är extremt ball! Sjukt läskigt. Inte en ända lampa fungerade på gångstigarna så det var bara alla 1000 ljus från gravarna som lös lite lätt. Patrik med sin lampa, Johanna med sina cp ljud och jag och Paulina som inte släppte varandra för en sekund.Så där gick vi. Vet inte om det var gravar eller stigar vi trampade på och sjukt kallt och dimmigt ute. Dog. När vi äntligen hittade bilen igen så satte vi oss för att värma oss. Satt och drev med varandra och var cp som vanligt. På riktigt, hade jag sett oss på avstånd hade jag fan blivit mer rädd för oss än för alla 1000 gravar. När vi sen ska åka därifrån så tänker jag "hehe, nu ska jag fan skoja med dom och låtsas att bilen pajjat", tro fan att den gjort det också, Bilfan startar inte! Vi står mitt i en  kyrkogård och vilken gravsten kan i vilken sekund som helst välta och en massa ruttna lik kan komma och döda oss. Just i det läget vill inte min bil samarbeta. Panik. är väl ända rätta ordet haha. Till sist får jag igång bilen och jävlar vad den spann. Men vi kom där ifrån utan zombie bett på oss iallafall haha ;D

Nu känns det som att varenda granne har vaknat, Gonatt! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar