tisdag 26 mars 2013

Trött janne

Ni vet den där känslan när kroppen sjunker ihop och huvudet nickar till och man inte riktigt känner av att man somnar in sakna för ens det nääästan är försent och man hinner rycka till i varenda del i kroppen för bara någon hundradel.. den känslan har jag haft den kl 4 idag. Slutade kl 3 och kom hem. orkade inte äta utan gick rakt upp till min säng med min dator. Har så mycket att göra men har inte fått gjort mycket allt. somnade iallafall i 2 timmar. vaknar upp och vet inte vad jag är haha. springer ner till mamma och frågar vart alla är någonstans och vem som har varit i mitt rum. hon kollade på mej ungefär som om jag tagit ett kilo kokain. Självklart är halva min briljanta hjärna kvar i drömmen där någonstans men är rätt obehagligt när man inte riktigt fattar vad som pågår.

Fortfarande skriker hela min kropp om att få sova men för lite tid till det. sämst. ska gå ner och rota igenom skåpen efter socker. hehe. kör deff stilen som vi brukar göra på jobbet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar