onsdag 13 mars 2013

Wooho sista stängningen

Eller iallafall för den här veckan..
Känns sjukt gött att veta att jag bara har ca 13 stängningar kvar nu. Nedräkning på hög nivå! Och bara 47 dagar kvar tills jag kan kalla mej arbetslös! Kommer vara de bästa 20 arbetslösa dagar jag någonsin kommer ha haha! Känns bra i hjärtat mitt.

På tal om stängning så hade vi en sjukt bra en idag. Jag Patrik och Johanna. VI var sjukt lata och stressade inte precis. Ändå var vi klara halv 3 och allt var sjukt bra gjort. Nöjd Janni! Var en lugn kväll idag men ändå. hehe. Patrik hade med alla sina Kent skivor också så vi slapp piss radion. Extremt gött! Kanske inte för gästerna som klaga haha men då sticker de där ifrån tidigare ;) winwin.

På tal om 47 dagar kvar till uppsägning så känns det rätt bra att inte behöva använda bilen något mer efter det. Numera ber jag alltid innan jag startar och tackar efter varje lyckad användning. Jag omedvetet sitter och peppar bilen på vägarna att "kom igen nu gamle bettan, fan lite till pallar du allt!". Den är inte najs att köra längre. Johanna sitter och as garvar varje gång jag ska köra hem henne att den skumpar så mycket, Bumpy ride. Jag kan ju fan inte ens dricka ur min ramlösa 2 sec. Patrik sitter livrädd och tror att däcken ska trilla av. Jag skyller på dåligt asfalterad väg.

Nu är jag iallafall ledig 2 hela dagar. Extremt naajs! Däremot jobbar jag helg. Extremt inte naajs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar