fredag 15 mars 2013

Friday!

Vet ni vad!

Ni vet den där bubblande känslan när man inte riktigt vet vad man känner.. när man sitter och funderar på om man är nervös eller glad eller orolig eller vad det kan vara.. fast man egentlige bara måste tänka steget längre och inse att man är lycklig hehe. oj vad jag är djup. men jag tror många precis som jag har svårt att inse det ibland. Men just i nuläget är jag sjukt Lycklig. även om jag inte gillar det ordet haha. låter löjligt. påminner om Lyckoslanten, tidningen man fick i 5an, Just en lycklig stund då man drog fram suddgummit och suddade till en mustasch på månadens kändis på omslaget. men så är fallet..

Idag är jag ledig. Solen skiner. Mitt rum är varmt. Gorillaz rullar i högtalarna. Jag har på mej mina nya super snygga skor. Jag har buddha runt handleden. Han är cool. Drog på mej mina favvo shorts för att kunna inbilla mej att det är sommar. Skulle kunna skratta vilken sekund som helst. Resan till Stockholm är bokad. Mötet på Ambassaden är bokad. Resa till Solen med lillebror innan jag beger mej är i full rullning. En bra känsla och iver för framtiden. Känner mej som Ronja när hon springer runt i skogen på våren och skriker som ett psykfall. Men det kan hon gott få göra hur mycket hon vill. Jag hade skrikit värre ändå. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar