onsdag 4 mars 2015

Tankar och funderingar


So! En sak har jag kommit fram till!..
Damn folk som hatar på folk, damn humanity som inte tror på varandra. Vart leder världen utan tillit? Vad vore världen utan risker? Tänk om alla var respekterade och älskade för den dom är. Vad ska det spela för roll om jag är från Indien eller Kina eller Sverige? Vad har Sverige gjort för att förtjäna all tillit? Blundat när det kommer till krig, är det det som gjort det? Nääe.. Som jag tänker så många gånger förut, tänk om fler folk vore som jag haha. Anyways. "Du måste vara försiktig Janni" ,, "tänk om du blir våldtagen av dom" ,, " tänk om de knivhugger dig och säljer dig som hora?" ..jaa.. Många saker kan hända men jag är fett trött på alla tankar från andra som snurrar i huvudet på mig varje gång jag träffar någon ny. Jag har alltid de värsta tankarna som skulle kunna hända i huvudet när jag möter någon ny, och jag har alltid en ny flyktväg eller försvarsmetod jag kan använda om något "skulle hända". Men jag är fett trött på att tro så om folk. Folk slutar aldrig att förvåna mig av deras kindhet. Bra svengelska där. Troligtvis är det säkert när jag anförtror mig som mest till någon som de verkligen kommer hända något dåligt haha. Wtf. Som jag och Yoona kom fram till, det värsta som kan hända är att man dör. Så nääe. Mer kärlek till folk i världen. Och det finns så mycket vi kan lära av varandra, om alla bara slutar vara så jävla trångsynta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar