onsdag 4 mars 2015

Tassie!!!

Andra dagen hos Shane så kom han och hämtade upp mig efter jobbet, vi packade ner lite öl och drog till en liten surfby precis i början av the great ocean roas, Laurn. Där gjorde vi en liten hike i skogen, när vi kom fram till vattenfallet så slog vi oss ner och drack och tjötade. Fett mysigt. Sen drog vi in till byn igen och käkade på restaurang, smakade på haj dessutom hehe. Whos eating whom now bitch!!! Utsikt över havet och den stora stranden och dessutom över en kändis från ma neighborhood in Boston!! Jeffrey Donovan. Fett snygg!!

3 dagen gjorde vi inte jättemycket, gick en promenad med hundarna till en å eller vad man nu ska kalla det. Gillar Shane. Han är fett omtänksam och är den första killen som inte försöker ragga på mig haha. Så känns bra!! Han kom till och med hem med en present till mig.. (Nej inget raggande)  En amulett och ett halsband med st Christopher. Jag har ju redan ett som jag nästan alltid har på mig som jag fick från min värdfamilj innan jag flytta från Boston. St C. Är guden över travelers, han ser till så att man färdas säkert. Så jag vet inte.. Han ville väl ge mig ännu mer safety över mig haha. Jag blev glad iallafall :)

En natt till på luftmadrass blev det innan Shane skjutsade mig till tåget som jag tog in till Melbourne. Mötte upp en snubbe som jag träffade från klubben i lördags. Kommer knappt ihåg honom men han insisterade på att skjutsa mig till flygplatsen. Så vi stack och käkade middag under bar himmel mitt i stan, sen kom hans kompis och köpte med sig ännu mer mat som vi käkade på st Kilda beach innan det bar av till flyget. Tvek på att jag träffar honom igen dock. Han var fett arrogant mot andra i omgivningen och typ skrek när han pratade, använde händerna som om han proppat fett mycket mali haha. Jaja..

Nu har jag dygnat och väntar på mitt flyg till Tasmanien!!! :D Hobart nästa!!
Ooooch jag hittar inget wifi, så får posta detta senare.. Uuh vette fan när jag får wifi nästa gång haha. Piss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar