onsdag 30 maj 2012

besökt banken 3 ggr och SJ uthämtnings central. BALL

Har bara sprungit runt på en massa ärenden idag.
Tappade av någon anledning bort min mobil på tåget hem från padde i går kväll. Trodde det skulle vara något jävla fylle as som snott den för någon tryckte bort varje gång jag ringde till den. As förbannad men tänkte att vad fan ska dom med den till? ge bort som leksak till någon liten unge? Den är ju fan svin gammal haha så har ju inte det minsta värde i sej.
Ringde hur som helst några samtal till SJ och till sist blev jag kopplad till någon som hade min älskling! Fan va lycklig jag blev! Blev dock mindre lycklig när jag kommer dit och tanten bakom kassan säger "ja det blir 100 kr tack" ööööh... det är ju för fan hälften av pengarna jag från början köpte skiten för... fick gå till en bankomat och lösa skiten ändå. piss men nu är han hemma ialla fall. nöjd.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar