torsdag 24 maj 2012

Go Torsdag

Jobbade både igår och idag på dagis. Måste säga att det är sjukt kul. Och få pengar för att leka.. haha naaaaaajs! Och ibland kan man ju ha den solbrände mannen uppe bland molnen på sin sida va. Hade egentligen tandläkartid idag så har tänkt ringa och avboka den 4 ggr men av någon anledning ringer jag alltid när de fikar. men så ringer de mej i morse och säger att min tandläkare är sjuk så jaa. jag blev nöjd som en potatis! Hade en sjukt go tid idag också. 7-2. visst får gå upp tidigt men slutar ju tidigt så det är sjukt värt det! har nog aldrig slutat så tidigt på donken!
Kom hem och somnade i hängmattan i solen. Ja jag är ganska brun nu... 2 dagar i solen med ungarna har gett resultat alltså! men till sak.. fortsatte med min ur rensning av rummet och kan säga att:
11 klänningar
13 brallor
14 tröjor
33 linnen och t-shirtar
är bortrensade från min garderob! helt galet! ändå är det en massa kläder kvar! känns sjukt gött iallafall.


  Ett litet smakprov om hur brun jag näääääästan är! (kommer ta ett tag innan jag blir så negeros igen men man kan ju alltid låtsas)  ;)

I morgon ville de ha mej på dagis igen men istället blir det donken :( senare bär det av till jönköping och hämta mammas mc :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar