fredag 18 maj 2012

Flytta till usa i ett år? YEEEH! ;D

En ganska lycklig liten brud sitter nu framför en ganska smutsig dator skärm. Hon har nyss fått veta att hon har blivit antagen till att bli au pair i USA i ett år!

hehehe... sant som det är sagt. Jag har inte snackat så mycket om det innan och inte nämnt det för så många heller.. varför? därför! kändes lite sådär halv pinsamt att gå runt och snacka om att man ska flytta till usa och så visar det sej att man inte blir antagen till programmet haha. MEN NU ÄR JAG DET :D (de ringde från stockholm för en stund sedan)
Det ända som fattas nu är en familj! Men processen är igång från och med idag och jag hoppas jag hittar en kanon bra!

Detta är någonting som jag har velat göra i flera år! Och det känns ganska overkligt att det är ganska nära nu! om planerna går rätt så åker jag i början av oktober. haha jag är helt snurrig i huvudet typ!
Kommer bli så sjukt sjukt sjukt jävla gött att komma ifrån detta avlånga korvliknande land. Fast jag kommer nog dö av saknaden av alla vänner och familj och allt det så det är väl den ända negativa punkten jag har att komma med! (men ett år går fort!! vi kommer ju ses igen. inte så att man säger hejdå för alltid! ;) lever man bara en gång så ska man väl inte stanna i lilla floda hela sitt liv inte) Men nya rutiner, nytt klimat och ny kultur och nytt språk och folk jag kommer träffa från hela världen! Detta firar jag med ett stort glas med multivitamin brus tabletter haha! (tycker det är as gott!)

Ville bara meddela detta hehe. :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar