torsdag 17 maj 2012

Nähe du pissenisse regn. Ta och släng dej i väggen!

Fick skjuts hem från en jobbarkompis idag. Man blir verkligen lika lycklig varje gång man slipper ta tåget hem. Så tack Moa!! (a)
käkat tackos som jag insett inte är så jävla gott egentligen. Väldigt överskattar. (fast kan ha o göra med att min familj käkade tackor varje fredag i flera år när vi var små) (kan ha insett nu att jag fortfarande är trött på det typ) haha. intresant. inte. hehe.

Nu har jag i alla fall skrivit min sista skit på ansökan om au pair grejen. Har hållit på ett tag men nu blev det sista delen klar. Ett brev. och Ta mej fan jag blev nöjd med skiten. Och den är på engelska. Woho!! Ska nästan firas med en tårta eller nåt. Ja så får det bli. Hare fett.

Ps. När kommer min sommar??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar