torsdag 10 maj 2012

Tjaaaafan!

Sitter så där lite halv galen och dansar för mej själv till töntig musik. Vågar inte sjunga högt längre sen den där skäggige element lagar gubben kom på mej. he-he.
Kom nyss hem från gymmet. Söt gubbe på 80 bast som tränar i randig skjorta!? haha aja.. gick hem i ösregn. Mina converse kändes precis som när jag råkade bada med dom i ayia napa.. som en bassäng!
Har haft lite telefonsamtal med några skolor som har ringt. (några och några.. 2 st! haha) Mitt polispapper har äntligen kommit så nu får jag lov att jobba om det skulle bli så! Yeeey. Happy like a pig! hehe.

På tal om gym innan. Har för första gången i mitt liv skaffat "riktigt kort" istället för 10 korten. Men funderar på om jag verkligen kommer träna så mycket som jag planerat denna sommaren.. fan. vi får väl se.


Blöt janni i ayia napa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar