torsdag 3 maj 2012

Vaknade idag av att jag tänkte "fan vann jag eller?"

Hade tydligen drömt att jag och någon jag inte kommer ihåg hade en tävling. Tävlingen gick ut på att man skulle lägga en spindel i varandras säng utan att den andre märkte detta. Han visade en pytteliten spindel som han skulle lägga och jag fick tag i någon jävla tarantella eller va dessa monster nu kallas.. sen då den som mosade spindeln i sömnen vann då. öööh? mmh.. spännande dröm.
Så vaknade jag då och kollade mej om i sängen och just då ringer mobilen. "Tjaaa, vill du jobba på förskola idag?" Blev as glad och tackade självklart ja.. skrev in mej på lerums hemsida för typ en vecka sen men hade änna glömt av det. "Va bra, men du har polisregistret där hemma nu då va?" "eeh nej" beställde hem ett samtidigt som jag skrev in mej. frick hem ett men blev tvungen att använda det till en annan grej så bara för att jag inte har något nu då så får jag inte jobba haha. piss. men jag får en dag i solen i stället ;) Fick tummen ur röven och skickade in min e-deklaration i stället. Förvånar mej inte om jag gjorde fel men nu är den inskickad ialla fall hehehe


Lite visdomsord sådär lagom i arbetet kanske..


B i l d   f r å n   w e < 3 i t

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar