onsdag 2 maj 2012

Skatteverket.. byt persolal till någon mer pedagogisk tack

Sitter och glor på mina deklarations papper och får ont i huvudet bara vid att tänka på dom.. Varför i hela fridens planetens och jesu namn har de gjort papperna så krångliga för.. okej ska jag vara ärlig så har jag inte ens försökt läsa dom än men det räcker gott och väl att bara se på dom. Kollade min återbäring som förövrigt också var krånglig att se men nu måste jag väl ta tag i det. sista minuten.. lite som läxorna i skolan. Men va fan ska man göra en massa tråkiga saker i livet för? dum fråga och dumt svar som du antagligen sitter och tänker nu.. bajs

kom nyss hem från padde ialla fall. satt och tjöta en massa skit och kolla DH. Najs dag med sol också. synd att jag inte fick njuta av den för jag jobba. hehe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar