söndag 20 maj 2012

trevlig söndag med feting huvudvärken

Söndags hobby - sitta på altanen och analysera spindlar

ja och sen har pappa cyklat Hisingen runt på 11 mil. själv cyklade jag kanske 3 km och var helt slut. skulle hämta lillebror hos en kompis i skogen. bilen ville inte starta. det gör jag nog inte om igen..

sen drog jag till flodala och kollade när lilleman spelade match. gött väder som fan. tråkigt med fotboll dock.

sen då så kom vi ju inte in i huset så jag tänkte att en lektion om hur man monterar bort ett fönster kan ju inte skada? så ja, jag skickade ner lillebror att hoppa in och springa in och låsa upp dörren inifrån. och som många kanske förstår så är det inte första gången jag har fått montera bort det jävla fönstret för att jag blivit utelåst. grejen är bara det att min granne ALLTID ska komma ut just då. han kan ju inte tro att det finns mycket vett i skallen på mej inte. speciellt den gången jag bad honom hålla fönstret åt mej för några år sedan, mitt i natten. haha yeeey




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar