fredag 16 maj 2014

Farmor Peggy på besök

Ligger just nu i sängen och bloggar på morgonen hehe..
Farmor Peggy är här från San Valley så jag behöver inte jobba speciellt mycket på mina sista dagar.. Sweet!!
I går tog jag hand om Greta och hämtade Challe och Ow vid 3, åkte och käkade glass på Cherry hill. Seriöst det är tradition för oss att alltid käka glass eller Pinkberry efter skolan haha! Efter glass stack vi iallafall till fula mallet där vi skulle köpa ett minneskort till Challas Gopro. Hittade ett fint på 32gb precis som jag har på min.
Sen var ungarna snälla och hjälpte mig välja ut en resväska. Så nu är jag fitforfight för min resemånad!! Kom hem och då har Peggy lagat middag. Fisk!!! SÅÅÅ GOTT!!
Stack och träffade Carro på fina mallet på kvällen. Blev 2 linnen hehe. Känns som jag shoppat lite för mycket det sista dagarna.. Jag som tänkte spara till min resemånad haha. aja.

Farmor Peggy som är här....
Det är typ ingen som vill ha henne här så jag tycker typ lite synd om henne. Hon är lite speciell och förstår inte riktigt ungarnas behov eller hur de funkar så hon går dom på nerverna. Mina Vpäron... Det är typ som att de har bestämt sig för att tycka hon är jobbig så så fort hon gör något eller säger något så är det fel. Haha nu kanske jag överdriver liiite men typ så är det iallafal.. Så jag har känt att jag får väga upp lite och tycka om henne istället. Så nu är vi värsta bundisar i stället.. Vi pratar om allt och ingenting, mycket oväsentligt och ointressant men man får ju låtsas att man tycker det är ball. Och hon gör ju att mitt jobb underlättar (för det mesta) Och hon lagar hujedamig god mat så varför klaga? ;) Nääe... så henne tycker vi om!! Jobbigt bara att jag måste packa ihop alla mina ägodelar och låta henne flytta in i mitt rum när jag är bortrest.. uuh :(

Lite bilder från de senaste..

Njuter av utsikten från taket hehe
 ÄÄÄÄÄÄNTLIGEN kan man köra bil i glassarstil! ;D Hög musik och nervevade fönster




 Nöjd janni efter fickparkering.. brukar ju inte få så bra för mig och johanna annars hehe
 Greta hälsar på på dagis
Boston!! 
 Good bye party!!





 Kundvagns rally vid 5 på mörra i Boston!! Helt ok!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar