måndag 19 maj 2014

Nästa destination...San Francisco!!!

Sitter just nu på Logan airport i Boston. Vart en sjukt stressig dag och jag har bara känt att huvudet snurrat hela dagen! Hänt så sjukt mycket det senaste, har så himla många tankar och funderingar och skit.

Vart sjukt jobbigt att säga hejdå till alla vänner här och att Moa dog och att snart behöva lämna mitt hem här.
Även om jag är helt galet excited för California så har jag känt mig lite nere.. Men nu är jag här och ska försöka tänka på hur ball vi kommer ha det i stället!! ;D

Fick ju en sjukt bra "avslutning" eller vad man ska säga det. Fick bockat av en himla massa grejer på min bucket list också ju haha. Cape Cod. Se en kändis. Vet inte vem det var då men sjukt många stannade honom och frågade om de fick autograf och ta bild med honom så han måste ju vart någon megakändis.. Gick famför mig på gatan med sin tjej... Gick nästan in i honom för han var så långsam och jag var bakis och trött och i mina egna tankar.. Sen kollade han typ på mig som om "hallååå vet inte du också vem jag är eller?" NEJ!! Men jag vet att du är känd så du får räknas på min lista haha.

Åkte till Gloucester med Mormor och farmor och ungarna idag. Sjukt fint. De regnade när vi åkte dit. Blev sol när vi gick ut på piren och sen Regn när vi åkte hem. Det tyckte tanterna var som ett tecken för mig om att gud tycker om mig så kan får väl lika gärna ta och hålla med haha!!

Nuuuuu ska jag pilla på min nya Gopro!! :D Fast insåg just att klockan är halv 3 på natten... Bra med skype när tiden går fort haah... undra om jag hinner sova nu bara.. attans. aja.
HARE FETT!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar