söndag 11 maj 2014

Hej då fest för mig själv och Johanna + helg i Boston

So!!!
Det har hänt så sjukt mycket i mitt liv det senaste veckorna.. Eller aa... egentligen det senaste året haha men jaa.. det senaste veckorna har maxat nivån en del!! Ibland känner jag bara att jag vill ta med alla från sverige för en helg och visa hur en helg kan se ut i detta landet, typ så ;D

Haft en galet bra helt som de flesta andra men den har ändå varit rätt jobbig.
I fredags bestämde johanna och jag för att ha ett "Good bye" party för oss!! Det är Johannas sista helg och min näst sista helg innan min resemånad så klart vi var tvungna att ha fest hehe. Blev sjukt lyckat och folk kom från alla möjliga håll och kanter från Massachusetts kändes det som. Spelade beer pong och alla möjliga spel och Jake sprang som vanligt runt näck i skogen haha!! Im gonna miss my friends here like crazy!!!! Helt galet! Fick skjutts in till Boston av en tjej som körde på natten.  minns inte ens vilken tid vi åkte haha. I boston kände vi att vi ville ha godis så vi sprang in på Shaws och hade rally med kundvagnarna. klockan måste vart över 5 på mörra haha!!

Vaknade upp med utsikt över hela Boston från Marriott hotell i Copley. Idag fick jag reda på att hotellet de bor på i serien zack  & Codys ljuva hotell liv ligger granne med Marriott haha. BALL ELLER!!!!
Sjukt gött väder så vi gick ut och gick en promenad. Badade i poolen på hotellet mm. Gick ut och käkade på kvällen. Lax och potäta. Minns inte ens senaste gången jag käkade potatis. Himmelsk gott!! Sen tänkte vi att vi drar till en Bar och super. Klockan var iof ganska mycket. Kom till ett ställe och dog en drink, gick till en annan och sen tänkte att vi drar vidare men klockan hann att bli för mycket så alla ställen stängde haha. Hade kul ändå. Slutade på shaws igen där vi köpte mer godis.

Idag har vi åkt Duck tour. (ÄNTLIGEN) tur runt stan i en bussliknande sak men som också åker i vattnet haha :D rätt ball!! Sen insåg jag att min bilnyckel är borta. Panik och försöker få tag på alla från i fredags typ. Tänkte att vi åker till stället där de släppte av oss efter fredagen. Möter upp Jake där som hjälper oss att leta. HITTAR DEN i ett dike haha. WTF typ!?? Nöjs ändå.
Drog till Charls rives och satte oss i parken och degade med sen lunch innan de behövde dra till flygplatsen. Jag drog vidare för att träffa Jake, Becky och 3 andra tyskar. Satte oss vid ett Collage innan vi stack och köpte glass. Sen drog jag vidare till Newton för att möta upp Carro Och Classe som var snälla och körde mig mig hem till Johanna igen där jag kunde hämta min egen bil och köra hem hehe. Så nu ligger jag här.
Snackat så sjukt mycket engelska det senaste så förlåt om mina formuleringar är sjukt dåliga.. känns som att de blir det ibland haha. aja. SOVA NUUU!!! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar