torsdag 1 maj 2014

Skatteåterbäring.. en genialisk uppfinning hehe

Hejsan Hoppsan!!
Hoppas du i sverige haft en bra Valborg! Det vet jag inte om jag kan säga att jag haft då jag inte ens har firat haha. Däremot fick jag ett fint meddelande av min mamma. Först skrämde hon skiten ur mig och sa att jag har fått min deklaration.. "vill du veta hur mycket du är betalskyldig?".. eeeeeeeeh... NEEEJ!!

Men det slutade lyckligt och det känns som att jag vunnit på lotto!! Återbäring kommer precis i tid när jag flyttar till Sverige och kommer vara stenpank haha!! Har jag förresten sagt att jag ska flytta snart?? Kommer inte ihåg om jag nämnt det på bloggen men har nog inte sagt det till överdrivet många där hemma hehe.. Sjukt snart är det iallafall!!! Har bara typ 2-3 veckor kvar med jobb!!! OMG! Sen blir det en månad med resa och sen bär det av med mitt liv hehe..


Innan jag satte mig här vid datorn och började skriva så satt jag nere med mina v-päron och drack bärs och kollade på Hockey. Länge sen jag spenderade tid med dom nu. Sjukt trevligt faktiskt. Satt mest och snackade om hockey och skit om andra föräldrar hehe.
Låter kanske sjukt konstigt men när man inte har några egna föräldrar around och inte träffat dom på så länge (inte träffat dom på ett år nu,.. galet, och pratar väl inte med dom allt för ofta heller) så känner man sig lite lätt ensam ibland, då hjälper det en hel del med att känna att man har någon där på extra hand.. och när ungarna är i närheten så får man inte den känslan över huvud taget. Så sjukt skönt att bara kunna sitta och slappna av och snacka skit typ. Nöjd chey!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar