tisdag 6 maj 2014

Helg i NY

YUUUHUUUU!!
Varje kväll tänker jag skriva ett litet inlägg men varje kväll bangar jag för jag är för lat haha. Ikväll kommer dock ett.. WOHO!

Vad skrev jag om sist?? I helgen stack jag iallafall till NYC för att hälsa på hos några polare! Sjukt trevlig helg med en hel del häng i Brooklyn men även Manhattan!

Fick lovat att få 8 gobitar visat för mig.. med andra ord 8 olika grejer som en New york bo gör om helgerna..

- Fick käkat NY bästa bagels.. tycker dock änna att starbucks har godare haha..
- Fick hänga i en lägenhet med "rooftop" balkong. Dock hade de inte hunnit inreda den än hehe
- Fick gå över Brooklyn bridge
- Fick hänga vid en park nedanför, mycket fin och hela Manhattan som utsikt! 
- Fick käkat redig NY pizza! Helt klart godaste pepperoni pizzan i usa!
- Förfest på en club i Brooklyn - Rooftop på ett hotell precis vid vattnet, utsikt över hela Manhattan
- Blev bjuden på en hejdundrande god middag på något bra ställe i Brooklyn
- Gick på en söndags marknad där de är brukar hänga på Söndagar

Glad att jag bestämde mig för att åka :)
Fick köpt en New York Rangers tröja till lillebror också så nu hoppas jag han blir glad! :)










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar