söndag 18 maj 2014

Från Boston till en sopntan trip till Cape Cod!!

Måste säga att jag haft en riktigt bra sista helg i Boston!!
Stack på Bio med Julle i fredags. Neighbors. Sjukt rolig!! Lördags morgon så stack jag in till Boston för att möta upp Jake & Becky och hela gänget. Någon radio station som ordnat en gratis festival vid Charls River. Självklart blev det dagsfylla på det. Träffade riktigt ball folk i publiken som vi började snacka med. Efter hela festivalgrejen så fick vi Vip pass haha. De som vi träffade i publiken var från Cape Cod och skulle hem och frågade om vi ville hänga med. Jaaafan varför inte!? Stack med dom i bilen på ca 1.5 timma haha. Dansade och sjöng i bilen så resan gick fort. Hann typ bli bakfull bara haha. Staden vi skulle till hette Sandwich haha! Åkte hem till en tjej som hette Megan och hängde lite där innan vi drog och köpte mer sprit och stack till stranden där det var strandfest med en fin brasa. Inte så jätte mycket folk till en början men den blev det väll en 25 pers som kom haha. Sjukt roligt!!
På natten kom Polisen och skulle patrullera så alla fick panik och spraang upp på sanddynorna när vi skulle gömma oss. jag faceplantar i sanden men lyckas ta mig upp till slut och hittar vart de gömt sig. Sjukt rolig historia men den tar vi någon annan gång hehe! Aja. Natten fortsätter hemma hos Megan och vid ett läge så händer det något och alla springer ner i källaren.. jag fattar inte vad som händer men till slut springer jag ner jag med. Hittar Dawen under ett bord så där fick jag också för mig att gömma mig. "Vad är det vi gömmer oss från?" Tydligen ingenting. Däckar i Megans säng och vid 7 tiden väcker Jake mig och säger att vi måste hem för att han ska jobba.Sjuuuukt seg och Andrews bil går sönder på vägen så vi får gå tillbaka och ta en annan bil... Megan var snäll och körde oss hela vägen tillbaka till Boston igen. Släpper av Jake och jag Megan, Becky och Dawen går och käkar på Pannera. Åker sen hem till Becky en stund och däckar i hennes soffa. Möter upp Jake och Någon tysk tjej och går runt i Boston. Länge sen jag vart så seg. Käkar på Pinkberry och chillar järnet. Åker hem vid 4.30 och går hem från tåget. Jobbigt som fan att säga hejdå till Jake! Vet inte om jag träffar honom något mer nu innan Sverige... Vet att vi ses någon gång i framtiden i Australien däremot... men jobbigt ändå. Lilla Jakiie!! Han kommer troligtvis flytta till Florida i 6 månader i juni den jäveln. Sjukt avis!!

Nu har jag kollat film med mina Vpäron. Försökt att packa lite men det gick ju sådäääär bra... Aja. GONATT!!














 Typ så jag kände mig på morgonen haha!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar