lördag 15 mars 2014

Back from the DR

Hallåååååå vad hände egentligen med den här veckan? HUR kunde den gå så fasansfullt fort? I måndags tänkte jag iof att jag hoppas att denna veckan går fort för det kändes som att den skulle ta en evighet men ssen märkte jag ju att jag hade det så jävla bra och tiden går väll fort när man har roligt?

Iallafall.. vet inte om jag sagt det redan men vi var 3 familjer som åkte ner. Bodde på en lugn resort på tortuga bay. Sjuuukt fint! Varsin Egen villa till alla familjer på stranden och fick 3 golfbilar till alla hus. Tydligen hade Clay matthew bott på samma ställe bara 2 dagar innan vi kom!! Hur sjukt är inte det hehe! Inte för att någon av er kanske vet vem det är men han är känd football spelare för Green bay packers. (Omg jag kan typ mer om amerikansk fotboll än vad jag kan om svensk fotboll haha!!)
Owen har iallafall en fet fathead stickers med honom över hela sin vägg så ungarnma var ju sjukt impade att han hade vart där.

I vilket fall som helst så hade jag aldrig kunnat föreställa mig för ett år sedan att jag skulle åka på en betald jobb semester med 3 familjer! Jag har inte pratat svenska på en hel vecka hehe (WOOHOO) Jag kan äntligen alla namn på alla ungar hehe!!

förrutom mina 3 då
Sarah, Lilli, Zack.
Megan, Lauren, Emily, Josy

de 4 sista tjejerna är fan guds barn asså!! Heeeelt underbara! Snygga framgångsrika föräldrar och sjukt fina barn! Blir typ avis haha!

I vilket fall som helst igen så är jag ändå lite stolt över mig efter denna veckan. Ungarna verkar gilla mig hehe så jag är nöjd!

På vägen hem på flygplatsen så hade vi tydligen VIP grej så vi blev ledda förbiiii all folkmassa och alla långa köer (Folk blev fan förbannade på oss hehe) in till et eget litet rum där vi "checkade in" och sen blev vi ledda förbi en stor fet väntsal där alla väntade på flygen in till ett lugnt rum där vi fick sitta i fåtöljer och fick gratis öl och mat hehe. Jag var nöjd! Ska också bli rik och ha råd med VIP när jag blir stor!!!! Fett najs! :D

Äntligen hemma så hittade jag min klänning på posten. FinaFuckingLy! Trodde den skulle vara finare men den får duga. Men det är elefanter på och Nu äger jag en LÅNGKLÄNNING åtminstone!!!

Passa på att skåda min negerkropp nu innan det kommer flagna bort i natt 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar