onsdag 12 mars 2014

Häääj

Julle hade en lista på sin blogg och eftersom att jag är sjukt uttråkad just nu så tänkte jag göra den jag med hehe!

10 saker jag vill göra innan jag dör
 Resa Jorden runt. listan på ställen jag vill besöka är LÅNG
 Dra till Tomorrowland festivalen
 Roadtrip i Kalifornien - Vilket kommer komma väääldigt snart
 Plugga i en annan stad än Göteborg
 Gå en bartenderkurs
 Jobba som bartender i ett varmare land en kort period
 Australien
 När jag är klar med allt resande vill jag jobba på nå ball ställe.. Reklambyrå? Grafisk designer?
 Bo i STORSTAD
 Ha tillräckligt mycket pengar så att jag kan leva som en softporatis på en varm strand men en fin grabb

9 saker om mig själv
Jag ÄLSKAR att resa
Jag kan få mig själv att skratta (lite för ofta)
Jag ÄLSKAR mat och godis men jag hatar att laga mat
Jag undviker att kolla på nya serier för jag vet att jag kommer fastna och då har jag inget liv längre
Varje dag tänker jag att jag borde träna eller kanske banta, sen tröstäter jag choklad för mina tankar
Jag tycket att Göteborgska är en rätt sexig dialekt på killar
Jag gillar stora manligafiskemanshänder
Jag lever på gamla meriter. Vann alltid alla idrottstävlingar - tror fortfarande att jag är självaste Bolt!
Jag tycket att hela världens befolkning tänker helt fel gällande livet och borde tänka som jag
Jag tycker det är sjukt irriterande när andra blir sjuka. Eller helt enkelt bara trötta och inte kan hålla igång i mitt tempo hehe 

8 sätt att vinna mitt hjärta på
Charmig!!!!
Rolig, få mig att skratta och du är kung, vilket inte är så svårt kanske
Inte romantisk!! Sånt hör till filmer (filmer jag inte gillar) romans är för mesar och känns för påtryckt
Independent.. vad det nu heter. Ha ett eget liv och sina vänner men kan ända blanda in mig
Vara stolt över att visa upp mig
Spontan. Jag tänker ju inte springa runt och vara ensamt galen
Gärna laga god mat åt mig eftersom att jag inte är så duktig på det själv
Snygg och ball stil skadar ju inte! ink håret hehe
Manlig om jag får lov att lägga till en till

7 saker jag grubblar på
Vad jag ska göra när jag kommer tillbaka till sverige igen
Hur jag ska fira st Patricks day
Hur jag ska lägga upp min framtid
Hur jag ska hinna med allt innan jag flyttar från USA
Om jag sälja min nuvarande Gopro och köpa den nyaste varianten
Om jag ska gå in i ungarnas rum där de sover och sno chokladen som man får varje kväll
Hur jag ska ha råd med allt jag vill göra

6 kändisar jag tycker är snygga
Vin Disel. The one and only!!
Jack sparrow!!!
Channing tatum
Hon som spelar huvudrollen i män som hatar kvinnor
Jennifer Lawrence
David Backham! Nöjd över att jag kan så många kändisnamn hehe


5 saker jag aldrig skulle vilja göra
Ta kokain
Äta insekter eller levande varelser
Sitta i min gungstol a la 75 år och tänka "Why the fuck didnt I do that?"
Tatuera mig
Röka

4 saker jag köpt den senaste månaden
2 klänningar hhehe
Bikinis
Flygbiljetter
Smink, deo och tandblekning som ska skickas ner till sverige på begäran av en polare hehe

3 saker som får mig att le
Sjuka jävla historier som jag vart med om här i usa med mina kära vänner
Resa
Vänner
Öl

2 absolut bästa låtarna
You make my dreams come true - Hall and Oates
Hjärnsläpp på någon annan låt

1 hemlighet
Det var jag som var suddgummitjuven på lågstadiet. Och en lite mer seriös grej så har jag alltid velat bestiga mount everest hehe. Vem vet. En dag kanske jag gör det.. Eller så dör jag på toppen... Därför måste jag se till att jag hunnit med allt annat innan jag kanske dör ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar