söndag 2 mars 2014

Känslan av att 2014 kommer bli ett sjukt jävla bra år!!

ÅÅåhhh Joahnna la upp en bild på insta som gjorde mig sjukt jävla peppad!!!
Typ bara 19 Dagar kvar tills vi åker till Miami nu!! Tagga Springbreak! :D

Kollade dessutom igenom min kalender och insåg att jag är fan helt uppbokad nu fram tills den 11 april haha!!

På Fredag natt/tidig lördag mörra drar jag till Dominikanska Republiken!!

Schemat lyder:
Dominikanska Republiken
hemma och Jobbar i 4 dagar
Miami
Kommer hem söndagen den 30 Mars. Drar på Basket match. Celtic vs Bulls
Hemma och Jobbar i 4 dagar
Drar till Wachington DC
Och helgen efter det står tom än så länge

Taggad på livet fan haha. Kommer blir en sjukt ball vår det här! :D 
Och jag har dessutom ännu fler saker planerade längre fram hehe men det kommer senare! Hade fan inte bytt ut mitt liv med någon i hela världen just nu hehe. Allt blir vad man gör det till och vill du åt något så får man se till att få det, lite så jag ser det och i mitt fall är upplevelser det mest värdefulla i livet. Finns fan inget bättre än att resa och uppleva och se saker!!

Me and my Crazy Swede ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar