söndag 2 mars 2014

Och där var visst helgen slut, IGEN

Ja i fredags var jag ju som sagt ute. Sjukt gött att vakna upp i sin egen säng. Vaknade upp vid 12 haha. SOVMORGOOON!!
Vid 5 kom Johanna hit så stack vi in till Boston. Mötte upp Jake och Kevin i Camebridge för att käka middag. Blev lasagne. Råkade dessutom spilla ut Johannas Cola drink över hela Kevin och Johanna. jävla klumpig är jag haha! Efter middagen drar vi till ett Kareokeställe i närheten som Jake hade bokat ett rum på. Han fyller år på tisdag så vi skulle passa på att fira honom. Slutade med att vi blev en 15 pers där inne i vårat disco rum haha. En himla massa sång och och dans och drinkar hehe. Vi var dessutom rätt många svenskar, wiiho! jag och johanna och 4 andra killar tror jag. En av killarna hade en tjej från mexiko eller nåt, men han satt nästan med ryggen mot henne under hela kvällen för att sitta och prata med mig hela kvällen haha. "jaa man får ju passa på att prata svenska när man får chansen" sa han haha! Blev iallafall en sjukt rolig kväll!! Ska tjata på Jake att han ska skicka alla bilder ;)
Kevin var dessutom snäll och lät oss sova hos honom, så jag, Min kära J, Jake och en annan svensk kille ockuperade hans hus haha!

Idag har väll inte hänt så mycket vettigt.  Jag och johanna taggade hela morgonen för att dra och käka thai i Beverly som vanligt men när vi kom dit kl 1 så märker vi att de inte öppnar förrän kl 5 haha! Sjuuukt irriterande!! Blev fan ledsen haha. Så vi drog till mallet istället och träffade julle en stund. Hittade en klänning för halva priset så blev lite gladare iallafall.

Får bli någon bild från i fredags också :)

 Snyggt




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar