torsdag 6 mars 2014

Thai med brudarna!

I morgon är det FREEEDAG!!!!

Vet inte varför men den här veckan har varigt JOBBIG jobbmässigt eller vad man ska kalla det.
Ungarna har vart sjukt jobbiga, vet inte om de bara är överdrivet exalterade för semestern på lördag eller varför men ibland får jag fan damp på dom.

Anyway!!.. Idag valde jag att sticka till mallet istället för till gymmet hehe. En av anledningarna var iof min olidliga träningsverk i röven sen i Tisdags hehe.
Kläder för nästan 90 dollar blev det iallafall hehehe... Jag som säger att jag är pank hela tiden. Borde spara!!!!!! Men jag kunde inte hålla mig! Är SÅÅÅ taggad för vår och sommar nu och de har så mycket fina grejer i affärerna. Gick bara in i Forever21 men vågade inte gå in i någon mer butik för visste att jag skulle hitta något. Speciellt inne på Tillys! OMG vågar ju för fan inte ens kolla in i fönstret haha!


Kvällen spenderades med mina homies på våran älskade Thai. Blev min gamla vanliga Satey hur det nu stavas. GOOOTT, nu är jag fet igen. VÄRT!!


Klänning jag köpte förra helgen
 Åkte pulka och lekte star wars med ungarna

 Köpte ett linne, shorts och 2 "koftor". Lite random men det ända jag kände vart typ FESTIVAL och MIAMI haha!! Jag gillar dom iallafall... och det är väl huvudsaken! ;D
 Fint med prislapparna kvar där ja



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar