lördag 1 mars 2014

Royal!!

Fredagen, eller rättare sagt lördagen nu. Kom nyss hem. Klockan är lite över 4 på mörra och ingen är gladare än jag! Men vi tar det från början...

Själva Fredagen var rätt tråkig till en början, Jag och Greta hade en date från kl 7-9 då jag skulle hämta Reid från Shore, Kom hem och gjorde typ ingenting. Jag ville dra till stranden men de här ungarna är sjukt hemmakära ibland!! Så det slutade med att vi gick till bäverdammen och hackade is!
slutade lite efter 5.

Träffade Johanna på mallet, käkade middag där och beställde hem en klänning som jag letat efter. Kom hem snabbt för att byta om och fixa mig. Katharina och Nina kom och hämtade mig, Stack till danvers för att hämta en annan tysk tjej för att sen köra in till Boston. Var tänkt att vi skulle möta upp en massa andra brudar på Venue men det slutade med att vi alla drig till Royal istället. Finally har jag varit där haha. Allt tjat om det stället. Och om jag får lov att säga det så är det fan första gången på 9 månader som jag har betalat hela min utgång själv!! Lite stolt faktiskt haha!! Det blev en tjejnight och alla killar blev rådissade av oss alla haha! Sjukt ball kväll! Tydligen var det någon DJ där också så folk kom dit bara för att se honom, lite tråkigt när man inte kunde så många låtar men vi dansade på hela kvällen ändå!! ;D

Nu är jag pank igen men ändå inte speciellt full. I morgon ska jag SOVA!!! En en gång är det nog första gången på 9 månader som jag kommer somna i min egen säng efter fest!! WOW känsla på det typ,.... Tänker sova tills fåglarna tröttnat på att kvittra!! OooohYeeh!!

MYS...

 Älska fylleselfies..
 Ända bilden jag hittat än så länge.. Colombianare är änna höjdare på att ta bilder så fort de går utanför dörren så kan lova att det finns flera 100 andra bilder från kvällen någonstans!!! ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar